Rubrik..? Nadaaa!

Hej kära vänner o läsare! Lite dålig uppdatering nu igen, men blir inte så mkt nu när skolan o de är i gång som jag har sagt innan..MEN i dag har det varit en kanon dag :)
Skolan har faktiskt varit helt okej i dag, anledningen till de är ju för att Emma & Jag inte kan låta bli att flumma på lektionerna och för att vår psykologilärare, nästan har mer sexualkunskap än psykologilektion...ja jävlar vad jag garvade på den lektionen...feeeting kul! :)
Efter skolan drog jag hem i sisådär 20 min och åt lite fika som stod framme när Stina, nelly och Casper var där, trevligt och gott! Muums! Sen Kom Veronica och hämtade upp mig för att åka till stallet, wii :D För i dag fick jag nämligen köra Gelden! Lite smått glad för de alltså! ;) Gick kanonbra, dock måsta han o jag lära känna varandra bättre, men han är såå fiin! Lille Geldisen :)
Och nu har jag precis varit nere och handlat godis...ni vill inte veta vad de kostade...lite väl mkt kan jag säga dock...Höhö..så nu ska jag o mamma äta tills vi nästan spyr...och sen ska jag sooova som tusan för att ladda inför i mon och på söndag! :)
Sötnos eller vaddå? ^^ ♥
Muuums till 1000 ;) ♥
ha det bra allhopa så hörs vi snart förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0