Jag som trodde att jag skulle bättra mig! (a)

Det blev inte mkt bättre med bloggandet som jag trodde...Förlåt mig! Men iaf har varit sjuk i en vecka nu men är äntligen helt frisk! I går var vi tvugna att stiga upp vid klockan 6 på morgonen...dock försov jag mig 20 minuter men de kvittar. Jo vi steg upp så tidigt för att vi skulle ut med båten på sjön och sedan äta frukost där, mysigt faktiskt :) Men gissa om det var kallt...1.8 grader ute och innan dess hade de varit minusgrader, brr...Men varma kläder på :) Vi åkte upp och nerför ån och sen bort till badplatsen och åt frukost, såå mysigt! Sen stack vi hemmåt! Blev en liten tur till tingsryd, var tvungen att köpa nya ridbyxor, eller ja med pappas plånbok o inte min hehe (a) blev ett par bruna och ett par beigea (stavn) ridstrumpor :) Sen hände inte så mkt mer på kvällen förutom att vi åt en jättegod kvällsmat med bakad potatis och karré till, muuums! Sen var jag så trött att jag kunde somna stående..så jag gick o la mig och stoppade i mig lite goodiis :D
I dag kommer lilla Sandra o ska rida en runda på Buster, så ska planera lite vad vi ska göra o så. Nu blir det lite frukost och sen ut till Buster o efter de sticker jag till tävelsås och rider med Marica på älskade saknade Sagaälsklingen! Inte träffat henne på jättelänge nu ju :(
Ha det så bra, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0