Bloggtorka!....:S

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen! Råkade bli en liten bloggtorka där...men nu är jag i gång igen!
Veckan dårå....varit heelt okej fram tills onsdag, då jag gick runt med magkramp hela dagen var 5e minut i princip...jobbigt jobbigt men jag lyckades står ut! Endure the pain u know! :) Hade magkramp i dag med men bara halva dan, det var ju snällt..:) Sen slutade vi tidigt i dag, mycket skönt :) så har fikat lite med mormor och hennes kompis och åkt bil hela em..x) Sen kollade jag på en jättefin dokumentär om ett lejon som bodde i london med 2 killar och som sen var tvungen att flytta till kenya och efter ett år hälsade de på lejonet som då hette kristian...x) och han kände igen dom och sprang fram och kastade sig över dom och kramade dom på ett sätt som bara lejon kan! så hiimla fin...började gråta när jag såg den...ni måste kolla på den...:') HÄR har ni länken! :)
Har nu ätit och typ inte gjort ngt...ska skriva klart min svenska grej o mig själv och sen ska jag duscha och sen soova! Längtar efter att få sova och vakna pigg i mmon när det är FREEEDAG! :D
Ha det bra vänner puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0