who do you think u are? Running round leaving scars...

Godmorgon vänner!
Precis vaknat och ätit lite frukost, dock inget nyttigt i dag men orkade inte...nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men syster ska nog färga håret på mig och vi färgar tillbaka till den hårfärgen jag hade innan, nu har jag orange-brunt för att jag blekt de, men inser att mitt hår kommer gå sönder om jag bleker det mer..så det sket vi i! Sen ska jag ut och hämta biljetter till paranormal activity 3 som jag, Lina Wetterling och sanne ska gå på :) MYS! Eller ja vet inte om skräck är så mys men kul ska de bli! :) Har inte så mkt mer o skriva om tror jag?...Eller jo i går var jag ute hos hästisarna med Veronica, mkt mysigt! Smörjde selar, veronica tvättade av sin sulkysar och bara va i staller o mös! :) O Geldem fock sin present som jag köte i ullared, bild kommer, så jävla söt blev han, dock ville han inte stå stilla när jag tog kort...;)
*Vem tror du att du är? Trodde aldrig att jag skulle säga detta men du har sårat mig så jävla mkt nu och gjort mig så ledsen att jag orkar inte bry mig om dig längre..har jag gjort dig ngt så säg de ist för att göra mig ledsen och få mig o må som skit! Du är verkligen inte den jag trodde att du var, det har jag märkt och kännt på nu, nu tar jag inte mer skit.*
sötnosen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0