Up and go :)

Godmorgon folket!
Vaken men seg som tusan! Kvällen i går blev helt awesome! Först blev det ju dans med Khris, hel gaaalet kul, älskar att dansa, nu vet ni de! ;) (Nej det är inte pardans, han leder en hel grupp) Och sen blev det att fixa mig och äta lite innan jag skulle möta upp Lina nere i centrum, för att sen traska vidare mot hemmakväll och köpa lite gotte! Och sen...BIO! Paranormal activity! :D Fick lite skadegläje för dom som inte var tillräckligt gamla för att komma in...de var ju leg-koll...kunde inte låta bli att små-le lite grann då! x) Men iaf, den var sjuuukt läskig, men lite humorrik oxå..kunde ju inte låta bli o skratta lite då o då, men kan nog säga att jag skrek mest av alla..folk kollade lite konstigt när det bara var jag som skrek i hela salongen...''Lina, var det bara jag som skrek?'' ''Jaa de var de!'' Hähä, men jaja, är det skräckfilm så är det! :D..

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..sen blir det kanske att följa med Marica o Sanne till Tävelsås och stängsla lite, sen får vi se vad dagen har att erbjuda :) I morgon blir det iaf dans och sen på em ska jag med Veronica ut till stallet och de söta små hästarna! :)

Ha det bra allihopa så hörs vi sen!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0