1 dag kvar i frihet..

Hej alla vänner!
Känner verkligen att denna söndagen måste jag ta vara på..skola i mon..men det känns ändå inte så hemskt, för måste börja gå tillbaka till mina rutiner..blir ju lite slarvigt när man är ledig :) Har iaf haft ett fantastiskt lov denna veckan med många kul saker osv! :)

Gårdagen kommer här!
Steg upp hyfsat tidigt i dag och stack upp till grand samarkand med mamma! Fyndade en riktigt snygg pälsväst som jag typ sitter fast i just nu...vill verkligen inte ta av den, och för er som undrar, nej det är inte äkta päls!..Och sen på em så var jag så trött o satt o somnade i soffan och så ringde kusinen, just de hon skulle ju komma o här sitter jag o sover...men de var ju tur att hon väckte mig! Så vi målade naglarna och lite så, sen åt vi tacooos! mummaa! Sen blev vi så trötta att vi gick o la oss...x) Dock sov jag ganska dåligt och vi båda hade svårt o somna även om vi var trötta...men somnade tillslut..

Dagen i dag då! Vaknade tidigt och åt en mysig frukost framför en Astrid Lindgren film, tycker dom är så himla mysiga! :) Sen stack vi ner på stan en runda och kollade lite, Sandra hittade ett diadem för 10 kr till sig, sötnöt! :) Tror inte jag fyndade ngt där.. eller jo ett grönt nagellack och ett peace hallsband! ;) Men sen när Sandra hade åkt, så stack vi upp till Grand samarkand, igen! Haha kan inte låta blii! Där hittade jag lite småsaker, sprickande nagellack och en halsring :)
Nu ska jag fixa maten innan mamma o Sanne kommer hem! Ochs en ska jag ta tag lite i skolarbetena :)
Här får ni en bild på fynden!
1. Krackelerande nagellack från H&M
2. Nagellack från Lindex
3. Halsring från glitter
4. Halsband från Lindex
5. Pälsväst från H&M

Ha de så bra nu vänner så hörs vi :)
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0