Rättså bra dag! :)

Har varit en helt okej dag i dag :) Slapp städa mitt rum kan jag ju börja med! ;) Och sen vädret i dag har ju varit heelt fantastiskt! Tog mig en timme och solade lite, sen stack jag och lillasyster ner till sjön och bada o fotaade lite! Myys :) Sen var de jag som fick laga maten i dag, och det blev falukorv och makaroner, helt okej :) Sen stack jag, pappa och Sanne ut med båten och fiskade, fick ingen fisk som vanligt, men Sanne o pappa fick varsin :) Fick oxå ro lite och tänka sig jag KAN! :D Duktigt värre alltså! ;) Här kommer lite bilder från dagen! :)
Började med att sola ;)
Sen blev det bad :)
Sen blev det att åka båt och fiska! :)
Båten ville då inte riktigt som Sanne ville...x)
Nu ska jag ta mig en dusch och fixa fram allt till i mon för dåå jävlar börjar vi med allvaret igen! :)
Ha det bra mina vänner trevlig kväll! Pussar!

Kommentarer
Postat av: Maja

sv: Tack, tack!

Skönt att höra! :)

2011-08-21 @ 21:28:59
URL: http://avvew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0