Ny blogg! :)

Okeyy alla nu kmr det första inlägget i bloggen! Tjoho! :)
I går kväll kom bästaste Linah hiit och vi satt och snackade om allt och åt en massa godis! Myspys! Sen i dag så vaknade vi hyfsat tidigt och åt frukost, fixade oss och drog ner till stan! Hittade en skjorta som kostade 50 kr på Lindex, heelt okej! Skitsnygg ;) Sen hämtade vi min cykel oxå som jag hade glömt i går nere i stan...hur glömmer man sin cykel som man tog sig dit på? bra jobbat Linn! som tur så var den kvar! ;) Sen lämnade jag Lina vid bussen och jag stack hem. Till middag blev det pizza...kan va skönt att slippa laga mat i bland eller vad säger ni?..gott var det iaf. Och i kväll sticker jag och syster till pappa i en vecka, i like it, och nästa vecka är det öppet hus på idrottskliniken! Då ska det minsann tränas och dansas ;)
Nu blire packa packa! :)
Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0