Det är ändå rätt mysigt med hösten :)

Känner mer och mer hur hösten drar in..men vad är de o klaga på? Nu får jag ju snart äntligen ta fram mina varma ugs, min vintersjal och min varma jacka, tänk er känslan att få värma er i ngt när det är lite kyligt runt er? Kan inte blir mkt bättre :)
Kan oxå säga att jag ser fram emot att börja skolan igen :) Eftersom att jag börjar gymnasiet så är det faktiskt lite nervös och pirrigt...tänker på hur de ser ut första dan...eftersom att jag är i stan den veckan vi börjar, så kan jag inte ta sällskap av de som åker min buss som går/ska börja på katedral...får ta mig upp till skolan när de brukar komma dit så behöver jag kanske inte bli själv och irra omkring...x) det löser sig alltid :)
Har nu vilat i en timme eller snart 2 har varit väldigt skönt faktiskt, så får vi se hur länge jag kmr vara vaken i natt...skulle behöva lägga mig tidigt för att kunna komma upp till skolan på måndag ^^
Nu ska jag gå ut och gå en runda tänkte jag.
Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0