Chill innedag!

Usch vilken hemsk natt jag har haft...inte sovit såhär dåligt på länge!..Vaknade jättemånga ggr och kunde inte somna om..och det hände typ 4 gånger eller nåt? Sen gjorde de ju inte saken bättre att pappa väckte mig k l6 och trodde att jag skulle med in till stan...men insåg nu att jag kanske skulle gjort de?...För måste cykla upp till min buss som ligger en bit härifrån för jag skulle dansat i dag...men så blev det inte! Regnar för mkt! Får bli en innedag i dag! Tänkte fixa lite i mitt rum och se om jag kunde möblera om lite och städa i ordning...blir inte så lätt när min dumma soffa står i vägen...vill bara bli av med den...slänga den eller vad som helst. Meen jag får försöka stå ut med den! Har nu ätit lite frukost och ska leta upp mig en film! ;)
See you later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0