Back on track!

Ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande, blev lite lat och orkar inte göra ngt inlägg, fanns inte så mycket att skriva om heller, förutom att jag red på Saga i går, och fick skavsår i röven :) Vet hur många som kommer misstolka detta!
Iaf sen på em anlände oxå kusinen hit :) Vi klippte lite gräs hon och jag, duuktigt! ;)
Sen i dag har vi varit på Dädesjö marknad! Liiten men väldigt mysig marknad! :) Både sandra och jag fyndade örhängen och lite godis :) Myys! Sen har vi inte gjort så mke mer..typ ätit och sen åkte hon hem :)
Så ikv blir det städning av huset...fira lillasyster i mon ju...aja bara att ta tag i de!..
Här är mitt inköp! :)
Ett kors och en ear-cuff :) Sjukt nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0