1 år sen..
Andra dagen i skolan då! Har gått hur bra som helst, lärt känna nästan alla i klassen! Kanonbra människor verkligen! :) Slutade vid kvart i 3 så ingen överdriven lång dag...:) Drog ner på stan med Amanda som höll på att köra ihjäl oss med cykeln...bra jobbat bruden! ;) dock lyckades hon inte men det var inte långt ifrån! Gick runt på stan och kollade efter skrivböcker till skolan! Amanda hittade vad hon skulle ha men jag sket i de och stack till mormor en stund och sen fick jag pengar till skolböcker o de tackar jag ju inte nej till :) Så nu har jag pennor, sudd,skrivböcker och stift! kanoners! :) Och nu har jag ätit donken och Ben&Jerry's otroligt nyttigt alltså....x)
Och i dag tillägnar jag även en tanke till den finaste varelsen som någonsin funnits...i dag var det ett år sen du försvann pojken och jag saknar dig fortfarande...på kvällarna när du kröp upp försiktigt i sängen och la dig tätt in till och somnade och snarkade så man kunde blii tokiiiig! Och när vi var ute och gick och du sprang i väg och jag ropade på dig, du kom tillbaka och stannade en meter framför mig och jag gick mot dig och retades och sprang i väg! Skrattade så jag fick kramper!! Åhh saknar verkligen dig pojken!....:( och du kmr alltid ha en plats i mitt hjärta. <3
Älskade poojk! Att förlora dig var det värsta jag varit med om...har
aldrig gråtit så mkt för ngn...<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrf ha blogg när du aldrig updaterar palla!

2011-08-31 @ 06:44:17
Postat av: kallasjessika

ny omgång av dagens blogg.

2011-08-31 @ 07:31:45
URL: http://kallasjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0